SOMMARLOV

igår var det skolavslutning
och nu ska jag försöka berätta lite om det men hjälp av text och bilder.
alla bilder är tagna av viktoria

dagen började med att vi cyklade till lanskyrkan där skolavslutningen skulle hålla till. det var väl som ev vanlig skolavslutning med sång osv.
här är en bild på min kära klass, te1b. när är bäst ;*


efter det blev det att dra runt på stan med roliga människor. det blev ainas, jordgubbar, frasses, och bara cykla runt och inte göra så värst mycket. men det var chill som fan. var även hemma hos johannes ett tag och gjorde inte så mkt =)






sen på kvällen blev det party. först drog vi runt litegrann; norrhammar>älven>kyrkholmen. det var en JÄVLIGT najs kväll och jag träffade några som det var jätelängesen jag snakkade med , det var jättekul <3 mina vänner är BÄST och jag älskar er så jävla mkt ! <3
andra roliga saker som hände var att viktoria ägde poliserna med en vattenflaska som dom trodde var sprit. men en tråkig sak var även att poliserna ägde mej xD hahahahaha aja skit samma =)
kvällen avslutades iaf på max och jag måset säga att det är förjävla najs att snylta pommes/hamburgare av andra !
TACK för en jäligt rolig kväll ! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0