soon, very soon,,

Dagen har sett ut såhär;
SOVMORGON, började 10.05 och det var det cad. fick veta vad jag kommer få betyg och det var inget överraskande. sedan blev det lunch och det var typ fisk/lax. det är gott med citronpepppar. sedan hade vi nk-prov och hahahah det gick väl som det gick.
blev 2 oseriösa svar för min del
sen blev det att sticka hem och det känndes skönt !

ikväll blir det himym med lina och johan , det blir RIKTIGT chill.

imorgon ska DKn vara klar och sen ska vi visa upp svenskaskiten. sen är det i princip sommarlov. eller vi har iaf inget mera seriöst. HUR JÄVLA MKT SKÖNARE KAN DET BLI ! =D fyfan vad najs !

Nejmen nu ska jag skriva sista inlämningsuppggiften


this is good shiet

ha en awsome kväll
PUSS MINA SMÅ ÄLSKLINGAR

Postat av: Kristine

Taggar du att vi är i sthlm om 3 veckor?! :D:D:D

2009-06-03 @ 23:26:20
URL: http://linaekesryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0