STOCKHOLM 2009

Detta är min, viktorias och linas resa till sthlm.
den varade från onsdag 17.40 till måndag morgon 10.15
nu ska jag berätta lite vad vi gjort osv, och ni ska förhoppningsvis få se många fina och mindre fina bilder=)
tack för resan tjejer, ni är bäst <3
(ni kan även kolla domandras bloggar för mera bilder)



1. Förväntansfulla tjejer på umeå-busstation
2. cool tjej
3. lina hade lite problem ta komma ner (A)
4. ännu coolare tjej än på bild 2
5. lina och viktoria andra dagen (vi var lite lost och gick ca 928749238749 km)
6. JORDGUBBAR, köptes flera ggr
7. viktoria kollar på linas bröst och hon gillar vad hon ser
8. fina tjejer på kvällen <3
9. snart bio-tajm (vi såg ävglar och demoner och den var superbra!)
10. vad händer viktoria ? ;)
11. snyggingar på monki. blev mkt och bra shopping, 2 dagar =) lägger kanske in bilder på allt jag köpt sen =)
12. på väg mot gammla stan
13. galen turist
14. ben and jerrys. <3 love
15. snyggingar på djurgården-färjan
16. GRÖNA LUND <3 (vi åkte allt och SATAN vad kul det var)
17. seeexy mama
18. berg&gynning. tagga sommarkrysset
19. superfina tjejer ;*
20. sthlm by night.

FÖRÖVRIGT kan jag tillägga några punkter;
x Det är jävligt roligt att gå spökhuset emd 2 st livrädda personer när man själv typ går och skrattar åt allt. hahahahaha. dom pissade typ på dig även på blå tåget !
x Tack till min syster johanna som låtit oss bo i hennes lägenhet <3
x Frysta pannkakor är gaaaaanska så gott =)
x Alla snyggingar i sthlm hänger på bio eler på grönan på kvällarna ;)



Hoppas ni haft det superbra även här hemma !
Ikväll ska jag sova. är trött som fan.
Kunnde inte sova på bussen. eller halvsov kanske 20 min ungeför. bra
aja det funkade fint =) hade iaf trevlig person å snakka emd då mina kompisar sov!
PUSS det var allt från mig just nu !


Postat av: linaaa

hahahhaha asså 5:e bilden ! XD

aja jag hade HUR KUL SOM HELST, ni är bäst<3

tack för en underbar resa=)

2009-06-30 @ 13:30:57
URL: http://linaekesryd.blogg.se/
Postat av: LINA

btw, vi måste fixa så att vi får varandras bilder fgrån sthlm! vill ju ha alla bilder ;-D

2009-06-30 @ 16:02:47
URL: http://linaekesryd.blogg.se/
Postat av: lina igeeen

btw2, så menade jag bild nummer 7 i min första kommentar! ;-)

2009-06-30 @ 16:05:41
URL: http://linaekesryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0