some Update

Hahahah, detta är en blogg som uppdateras väldigt flitigt.
eller inte

ONSDAG

Jobbade på dagen antar jag, sen på kvällen blevdet att chilla med johan emma lina och linus. vi gjorde inget speciellt typ chillade vid älven osv. Blev en väldigt sen kväll eftersom inte johan och linus stack färrän vid 4 (jag ville typ döda dom)

TORSDAG
Jag gick på stan och köpte en hög-i-midjan-svart-kjol, en vit t-shirt och ett svart linne. typ basplagg ftw. sen på kvällen blevdet att umgås med nattta. vi drog till tältet och kollade på pms bk's forbollsmatch. synd med förlust emn det var najs ändå. sen köpte vi god glass på ainas och satt vid älven och käkade. jättetrevlig att vara och snakka emd dej natta <3

FREDAG aka MIDSOMMARAFTON
började med plocka blommor med tyra (och ha ett mindre roligt samtal) , sedan slavarbete hemma. sedan iordningställande på folken som tog en jävla tid ! sen hem och duscha och sen kom johan och lina (hahahahh jag var inte färdig) och vi började laga mat. jag är grillmästare #1. sedan kom iaf johannes och nortex oxå. vi chillade och johan tappade sin mobil i pölen och sen satt jag, johannes, lina och johan ivåran kolsvarta matkällare och skrämmde livet ur varandra. hahahah det var faktiskt riktigt kul (A) <3

LÖRDAG aka MIDSOMMARDAGEN
vaknade och taggade JOBB. blav först massa jobb på försammlingshemmet och senare folkan. blev endel stå i baren osvosv. måste bara säga att brudparet var otroligt vackra :] . andra saker som händer under kvällen var att vi sjöng kareoke, vi fick var sin sjal från en random.gubbe? och att jag raggad på en kille ;) (hahahahahahhaha). vi slutade iaf jobba vid 20 i 3 på kvällen/natten/morgonen.

SÖNDAG aka IDAG

sov till ca halv två. är seg och trött. försökte sola lite men blåste för mkt så började frysa. gick in och satte mej vid datorn. märktes att jag inte suttit här på länge. hade ganska många inlägg på bloglovin. hehehehe



IAF. ni kan även få en lista på roliga saker som hänt;


x Jag har skrikit "dra åt helvette jävla horgubbe" till min pappa i telefonen och därefter slängt på luren
x Jag fick veta att jag har en hemlig beundrare :] han heter vidar och han är min granne :] han är 4 år (A)
x Jag har typ snott ngt för första ggn i mitt liv (?!??!?!?!?!?)
x Min käre kompis VIKTORIA har kommit hem fråg grekland. har saknat dig!
x Min pappa&tyra ville fara på husbils-semester med mig men jag snakade med dom och nu ska dom ist betala inträdet på pdol åt mig. VÄRT SOM SATAN ;D
x PÅ ONSDAG DRAR JAG VIKTORIA OCH LINA TILL STHLM !!!!!

Postat av: gösta

jag har saknat dig det !!

TAGGA STOCKHOLM ,PDOL ALLT =D =D= D

2009-06-21 @ 23:46:27
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: gösta

det = med

2009-06-21 @ 23:46:56
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0