when nothing else matters

nu har man fått veta alla betygen. eller bliden är kvar
där vet jag inte om det blir vg eller mvg. hopaps på det högre (A) men vi har iaf fått veta betygen i fysik och engelska. jag är inte supernöjd med dom, men det funkar =) hade inte väntat mej mer iaf :)
efter skolan blev det att dra med lina och vikki på suntan och sola lite . vet inte om jag blev så brun men jag blev iaf inte vitare.
ikväll blir det förmodligen att vara med viccan och andreas =)
fårse vad vi hitter på . !

Dagen på skolan har funkat. varit mera vattenballongen på g , och javligt nära att man blivit träffad. och jag taggar INTE måndag då johannes kommer blöta ner hela mitt hår så det kommer bli åt hlevette.
men ifs så ska vi ha vattenkrig med hela klassen. DET taggar jag däremot ! =D


bara så alla vet, om ngn hade missuppfattat det =)
det är kallt ute och jag vill sova

Postat av: krister

hahaha måndag !

2009-06-05 @ 17:26:57
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: Kjell

hahahah jag taggar också blöta ner ditt hår på måndag! :D

2009-06-05 @ 18:53:03
URL: http://linaekesryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0