"Cause I'm not sure anymore if it ever happened. It feels so unreal"

Jag kom just på att jag inte skrivit något om veckans planer, vad jag gjort idag/igårkväll och så. Så här och nu kommer det ett tråktråk inlägg som nog skulle göra min blogg bättre om det försvann=)

Igårkväll efter vi kom hem från lycksele var bina här. Vi kollade inte på melodifestivalen eftersom det suger. Jag har sammanlagt sett ett halvt avsnitt (då det var i skellefteå <3) och jag funderar starkt på att dissa finalen. Vi satt iaf vid datorn och snakkade med roliga filurer som var på dh. Nästa dh måste jag fan dit, det verkar kul som fan ! så JAG OCH LINA TAGGAR.  Efter ett tag for lina hem och SÅKLART satt jag kvar vid datorn... för länge. att jag aldrig kan sova i vettig tid !

Idag har jag iaf INTE gjort speciellt mycket. Klev upp vid 12 och trodde att jag skulle dö. Sen har jag typ gjort våran matteläxa. vadfan har jag gjort mera idag?! inte ett skit. Jag ska iaf lägga mig tidigt ikväll (altså snart!) och yes nu kom jag på att jag ska ladda ipoden (så kan jag iaf lyssna på lite musik). Men nu tror jag att jag snart ska göra mig en kvällsmacka, det känndes gott.



Imorgon börjar iaf skolan om efter lovet. det känns rent utan ÅT HELVETTE. jag orkar inte, jag vill inte och det känns bara drygt. tilllbaka till allt plugg, tillbaka till alla måsten och tilbaka till alla tidiga morgnar. fyfan. GE MIG PÅSKLOV NU DIRR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0