dear blogg-besökare

Jag skulle vilja be alla som kommenterar att skriva erat namn istället för att vara anonyma eller bara skriva ngt som man inte fattar vem som skrivit. det är också okej om ni skriver in eran egen bloggadress eftersom jag då kan kolla vem som kommenterar. Jag vill jättegärna höra vad ni har att säga men vill gärn aveta vem som säger vad =)

Hoppas detta är en tjänst ni kan göra mej !



denna bild är SKUKT jävla underbart fin. det är INTE jag som är fotografen utan jag var inne på deviantart och kollade på mina favoriter och hittade den där. fotografen är mjagiellicz

Postat av: Din älskling

Jag tänker aldrig skriva mitt eget namn :)

2009-03-29 @ 20:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0