dont know whats going on

Det första jag måste säga är att ikväll ska jag INTE lägga mig vid halv tre. och det andra jag måste säga att jag är sjukt trött och har varit det hela dagen. japp

Dagen började med fysiklabb och det var väl okej. Sen hade vi datakunnskap och det är rätt chill (förutom att jag får damp på krister 24/7). Efter lunch blev det matte som var som vanligt och sen hade vi svenska. Vi hade typ prov eller ao vi skulle skriva en uppsats typ. Jag pallar inte berätta vad min handlade om men hoppas att det blev bra. Sista lektionen var idrott och det var MKT seriöst. Vi åkte madrass (andra gången på idrottslektion?) och vi försökte klämma in så många personer som det bara gick på en, jag TROR vi klarade 18 ! STARKT JOBBAT TE1B
Efter det blev det prommenad in till stan med lina och sen bussen till kusmark. Så nu är jag hos pappa. Jag åt typ nyss middag men jag är hungrig nu ? Kankse beror på att jag nyss gjorde fysik, man blir hungrig av sånnt.


så sjukt gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0