FREDAG DEN TRETTONDE

nu var denna dag slut och det känns JÄVLIGT skönt. helg in my heart.
Dagen började iaf med en trevliglig busstur till stan med min käre vän viccan=) som vanligt var jag sen och var tvungen springa sista biten men jag är van vid det så det funkar !Första lektionen var iaf matte och det var väl hyffsat trevligt. Sedan blev det en gobit (det är ju ändå fredag) och sedan bild. Nu började vi med ny grejj på bilden, vi ska stilisera bilder på blommor typ. tror typ ändå att det kommer bli hyffsat fina bilder=) sedan var det lunch och sedan engelska. Vi såg klart filmen och ah den var lite småkonstig och förvirrande med 984729873 karaktärer. Sista lektionen var fysik och jag är SÅ GLAD att jag hann göra klart alla uppgifter och slipper läxa=)

Ikväll blir det iallafall att dra på holken eftersom mina kära vänner i 5th avenue spelar där. Det var ett tag sen man var där och på ett sätt känns det lite roligt att komma tillbaka dit och typ vara på samma ställe som masssa småsjuor xD haha okej, men det kommer bli en JÄTTEROLIG kväll med underbara personer :D
Tyvärr har jag glömmt min kamera hos mamma så det blir inge bilder därifrån ikväll. men ni får leva med det och man kan ju hoppas på att någon annan tar med sig istället=)
detta är då en bild på en typisk svensk;
Blond, blå ögon, gillar volleyboll och är homosexuell?

btw fredag den trettonde idag. Någon som haft speciellt otur? ;P

Postat av: vikkie

det är jue jag på bilden ;)

2009-03-13 @ 21:37:09
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHAHA asså bilden <3 x'D

2009-03-13 @ 22:32:54
URL: http://linaekesryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0