"girls don't like boys, girls like cars and money"

Jag glömmde ju skriva om veckans planer,
det det kommer här och nu ;

Måndag - skola, laga middag, hockey
Tisdag - skola, gymmet, plugga nk
Onsdag - skola (nk-prov), gymmet, chilla
Torsdag - skola, chilla
Fredag - skola, 5th avenues gig på holken
Lördag - SOVA, ngt?
Söndag - SOVA

Någon som ska kolla hockeyn på bortamatcherna i veckan ?
isf hur var när och KAN JAG JOINA?

Nu ska jag nog ta och lägga mig i min sköna säng. Det känns riktigt skönt och nu borde min ipod iaf ha lite batteri =) lyssna på musik är typ hur härligt som helst inann man ska sova. <3
Idag satt jag på youtube och lyssnade på lite randomgrejjer och började lyssna på lite gammla goodcharlotte-låtar, och kom då över denna, som jag aldrig hört förut, som faktiskt var helt okej=)

Ha det bra allihopa

puss och kram <3

Postat av: Natta patta päron matta

Visst vet du att matcherna visas typ i skell-hamn i veckan.... tror jag... vi kan ju kolla.. annars så ska jag se dom med pappa hos typ mats lr martin... men vi kan ju kolla om skell-hamn... trevligare när det är många som tittar. typ 80 pers. :D

2009-03-09 @ 12:36:11
URL: http://hejsanhopp.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-03-09 @ 12:36:17
Postat av: Anonym

hur går det med NKn ;)

2009-03-10 @ 17:08:00
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0