GREATNESS

TJA JAG SKA NU BERÄTTA OM MIN DAG
jag ahde ställt mobilen på halv 12 så jag inte skulle sova bort hela dagen men VAD FAN TROR NI HÄNDER ?! mobiljäveln stänger av sig (faråga mig inet varför batteriet var fullt..) så jag vaknade strax efter ett.
Efter det duschade jag , åt lunch , fixade och trixade och efter det tog jag 15.25 bussen till staaan. for hem till mamma och åt middag och gjorde mig iårdning för fotoklubben och den bar det av dit =)
DTE VAR JÄTTEKUL och det blev säkert många fina bilder ! längtar tills man får se alla=) och örkan var lika konstig som alltid ! ;P
IAF så blev det sen att dra på teknikarfesten och det ver roligare än väntat ;) men eftersom pappa&tyra inte visste att jag var där och att enda bussen hem gick vid 10 och att jag ska upp tidigt imorgon, så hann vi inte vara ädr så länge ! synd men NÄSTAN GÅNG DÅ JÄVLAR ! ;) då måste även emma och vikkis vara där! men TACK LINA FÖR EN TREVILG KVÄLL :D

NU sitter (eller ligger menar jag) jag och failar i min säng ist (altså tolka det inte konstigt). JAG HAR SKITTRÅKIGT ingen rolig jävlel vill snakka med mej och JAG HAR TRÅKIGT. jag är PIGG SOM FAN men msået sova och GAHHH !!!!!!!!!!!! xD


SIMMMA LUGNT



Postat av: Lina

Tack själv ! Det var fan king :)

2009-03-05 @ 12:12:27
URL: http://linaekesryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0