i brist på fantasi

Det har inte blivit så mkt/roligt bloggande idag. Jag skyller det på den förbannade naturunnskapen. Det blev inte mkt bloggande igår heller eftersom jag var på hockey. Nu står det altså 1-2 så aik MÅSTE vinna borta imorgon eller på torsdag (eller varför inte både och?). Matchen igår var hyffsat bra spel, MEN det bortdömda målet borde inte varit bortdömt, det såg alla. så SJUKT störande, aik skulle ha vunnit om dom hade kvitterat (då hade dom fått tillbaka energin och gjort ett 5-4 mål, jag vet det). dommarjävlen var förövrigt helt störd i huvet......




btw, jag ÄLSKAR stentvättade byxor. ägere av både att par ljusblå och svarta. om man frågar min syster tycker hon att det är sjukt ful och at det ser ut som ngt mamma hade på 80-talet. hon är dum i huvet

Postat av: den logiska människan

STENTVÄTTADE BYXOR ?!?! (L)

2009-03-11 @ 16:51:56
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0