i cant go on like this

Ikväll har jag verkligen inte gjort mycket vettigt. Jag hade tänk plugga färglära (bild-prov) men det har inte blivit mkt av. Vad har jag gjort ikväll då ? hahahah sutte på msn och spelat spel med viktor xD JA BRA ISABELL :D
SNÄLLA att det är sol imorgon . jag MÅSTE och vill verkligen kunna ha min skinnjacka och inte äckel-vinterjackan  . jag pallar inte all snö.
Imorgon har vi tack och lov sovmorgon till 10.40 som alla andra måndagar men det suger att jag är i kusmark och måste åka med bussen som går 9.15. men altså jag borde kankse ändå tänka på att sova litgranna inatt. KLOCKAN ÄR FAN I MEJ KVART I TOLV, SATAN I GATAN ! det trodde jag int :O


ipe 07

jag peppar sommar SOM FAN !

Postat av: Natta patta päron matta

Snälla att vi gör ngt under påsklovet, lr tidigare.... JAG VILL VERKLIGEN GRILLA KORV OCH ÅKA PULKA!!!!!!

2009-03-30 @ 09:04:37
URL: http://hejsanhopp.blogg.se/
Postat av: bbbbbbbinaaaa

haha håller med natta, lol ;:)

2009-03-31 @ 14:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0