i need some sleep

kom nyss hem efter en jobbigt dag.
egentligen förstår jag inte vad dom varit så jobbigt, men jag är iaf SJUKT trött! Dagen började med sovmorgon eftersom vi skulle göra intervjun på svenskan på våran fritid. så första lektionen var cad och det är typ hyffsat kul =) Lunchen var helt okje och sen blev det stan IGEN på lunchen och lina köpte ett par till skor. lina har blivit storschopparn nummer ett ! Sedan så hade vi nk och det suger, och den hade vi matte och man har helt omotiverad (fast vi har på prov på fredag och man borde ta tillvara på tiden) och man gjorde inte mkt. Efter det så slutade vi och jag och emma osv drog på gymmmet och NU ÄR JAG HELT JÄVLA SLUTKÖRD.
och jag kan inte vila ikväll eftersom jag ska jobba. Klockan 7 ska jag infinna mej på folkparken och vi jobbar till kanske 11. fyfan jag vill bara sova, men jag försöker att tänka på pegarna !



gångtunnel ^^

Postat av: Lina

ja men nu ska jag faktiskt vara duktig och hålla i pengarna ! x)

2009-03-26 @ 09:48:16
URL: http://linaekesryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0