jag är en dålig bloggare

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen i några dagar.
fy skämms på dej isabell

IGÅR hade vi friluftsdag och det blev att fara till galtis med emma, viktoria, lina, linus & nortex. Det blev en RIKTIGT trevlig dag i backen med fint väder (iaf från början) och gott fika. ÄVEN om man blev småmobbad och folk kallade en dum i huvet så var det kul helatiden=) På bussen hem var jag typ hög (?) ett tag men senare tog tröttheten över. När jag kom hem duschade jag, kollade på lite tv och sen somnade jag vid 9-10 tiden.

IDAG blev det tillbaka till skolan igen men dagen har fakitkst varit rätt så okej. Svenskan från början var väl lite dryg, och speciellt eftersom vi fick massa läxa. Sen så blev det en liten prommis till nordanå där vi skulle se baldershowen och det ver JÄTTETREVLIGT. jättemånga var sjukt duktiga/roliga=) Efter det blev det lunch och efter lunchen hade vi inte heller ngn vanlig lektion, utan alla TE1 skulle till midgård och lyssna på 3 gubbar som snakkade om vad dom jobabde med. Första var helt ointressant, andra helt okej och tredje jobbade med att mäta (?!) och tyckte att vi var helt dumma i huvet som inte hade fundera på massa saker. Efter det hade vi bara en lektion kvar och det var matte, och nu är jag hemma

Det blev inget gym idag eftersom jag känner mig helt död. Så var det igår oxå när jag kom hem och det suger. jag HATAR huvudvärk och trötthet så sjukt mkt och det känns fan som att jag har feber. jag ORKAR inte vara sjuk och JAG HAR INTE TID med det. =(


Här är en bild som jag tjuvat från viktorias blogg på oss snyggingar i backen igår=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0