min hals gör ont

Igår blev det inget bloggande på grund av att jag var så duktig att jag inte slog på datorn efter hockeyn (som gick åt helvette, 0-2, fbk var ju tvungen att spräcka nollan 14 sekunder innan tredje var slut, sen andra målet i öppen kasse).
Idag har iaf inte min hals varit kry för 5 öre. jag låter typ som en målbrotts-kråka när jag snakkar, och det är inte kul. Dagen har iaf varit ganska dryg och orkar inte gå in på detaljer. Efter skolan blev det stan med lina ett tag och köpte bland annat hårfärg och troser (heheheheheh OVANLIGT ISABELL)

Ikväll blir det iaf att sticka till lina (blir sista gången man kommer vara i deras hus eftersom dom ska flytta), vet inte riktigt vad vi ska göra eller vilka som ska komma men vet iaf att lina och viktoria ska färga mitt hår ! Det blir inte blont denna gång heller=)


skulle icket säga nej till denna tjejs hår!

Postat av: Lina

tkr ditt hår blev jättefint! ;D

2009-03-22 @ 16:45:03
URL: http://linaekesryd.blogg.se/
Postat av: Lina

tkr ditt hår blev jättefint! ;D

2009-03-22 @ 16:45:23
URL: http://linaekesryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0