new

Numera har jag 2 nya kategorier här på bloggen



Dagens och Kläder/Shopping. Jag har inte orken eller tiden just nu att lägga upp äldre inlägg som passar under rubrikerna. Det får bli en annan dag/kvälls göra.

Dagens säger ju sig självt vad det är. Jag tror inte att jag behöver komme med ngn mera ingående förklaring. Väldigt många som är bekanta med dagens-inlägg
Kläder/Shopping är ju oxå vad det låter som. Jag har bestämmt mej för att min blogg ska handla lite mers om kläder. Nu menar jag ABSOLUT inte att jag ska börja med dagens outfit eller ngt sådant (har varken tid eller ork), men jag kollar ändå ganksa på nätet på kläder och jag älskar att shoppa =) Så lite bilder på fynd och saker jag vill ha kommer nog upp=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0