now you cant give up

Saker som kommer hända/måsta göras innom en snar framtid;

x Skriva svenskauppstsen på datorn
x Skriva klart minireporaget
x Bestämma vad jag ska göra för seriöst stort repotage
x Intervjua ngn person
x Första matteprovet i MatteB (jag MÅSTE få mvg)
x Bildprov om färg typ
x Köpa hårfärg
x Köpa skor
x Klippa mina hårtoppar (men jag PALLAR inte gå till frisören, ngn som är bra på att klippa hår för en BILLIG penning? jag kräver inget mästerverk bara toppning)
x Hockey skellefteå - färjestad i semi!!!


Bild på och redigerad av mig, foto lina=)

Postat av: Lina

Asså jag har typ inte sett några bildet sen förra gången :\ Du var iaf jättefin på den där bilden! :) Vi måste styra upp så att jag får tag i alla!

2009-03-18 @ 23:01:44
URL: http://linaekesryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0