nu ska jag äta =)

igår var jag på hockey och ah vad ska man säga. det sög men det är ju iaf helt oroligt att skellefteå är ett av sveriges 4 bästa lag !=) men dom MÅSTE fan få hål på gustavsson nästa match...
Dagen vaknade jag och känned mej död. det var en mycket härlig kännsla. det var som att allt var svart och det känndes som att hela kroppen var bortdomnad, ohhh så härligt.
For iaf till skolan och det är typ halvroligt på bilden. vi klipper och klistrar med papper, wie =) Fysiken var typ okej eftersom jag och viktoria speedade och var klar fort. Lunchen bestod av fil och efter lunchen drog vi coola flickor på stan och både jag och lina köpte TVÅ PAR SKOR VAR ! helt jävla galet ! ;O aja jag är nöjd och nu har jag iaf inte hål i minsa skor ! Efter shoppingen hade då vi tänkt slänga mina gammmla skor i älven, och jag och viktoria sprang upphetsat dit, MEN märkte då till våran fasa att det inte är så mkt vår som man tror och att hela älven var tävkt av is. så det fick bli att slänga skorna i en soptunna ist :D Lektionerna efter det var typ halvtråkiga ! sedan blev det gymmet och vi träffade en person och man började fan typ gråta, hoppas som fan att han får stanna =(


Mina nya skor;
1. Stadium, 199:-
2. DinSko, 99:-

RIKTIGA FYND ALTSÅ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0