on my own

Jag gjorde det jag sa att jag inte skulle göra - att sortera in gammla inlägg i kategorierna. Men känns bra att ha gjort bort det. Känns mkt mera ordning nu. Jag skulle kunna lägga in flera kategorier som typ test och jag, men det får bli en annan gång!

Vad jag märkte och tänkte på när ja kollade på dom gammla inläggen var att jag typ ALLTID hade roliga rubriksnamn. Eller "roliga" men typ en textrad ur en låt, ett underförstått budskap eller typ ngt random. Det är nog något jag borde börja om med, för det är ju mkt roligare än inlägg som heter typ "jahapppp". Det kan nog alla hålla med om=)


bild från i sommras som jag gillar...
(tror jag haft den förr på bloggen så den hamnar inte under kategorin foto)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0