the sun will rise again

hej och hallå
just nu sitter jag här i min säng och vill bara sova. Tyra och hennes jobbarkompisar skulle tydligen ha ngn "klädvisnings-tjosan" här ikväll, FAN VA JOBBIGT säger jag bara. Jag kommer förmodligen sitta härnrere och gömma mej hela kvällen, pallar inte emd massa folk.
Var iaf tvungen sitta med ngn läskig kille på vägen hem från stan. han satt och stirrade som fan på mej, och sen pratade han typ för sig själv ? första ggn trodde jag han sa ngt till mej men jag hörde inte ås jag dissade, men sen fortsatte han och ja, han var väldigt random.

skoldagen började iaf med fysiklabb och det funkade. därefter datakunnskap och det suger som fan, blev inte så mkt gjort denna lektion... sedan var det pizza till lunch och det var GOTT SOM FAN ! sedan hade vi matte och fick typ veta att det kanske inte blir ngt imorgonkväll, FAN säger jag bara... så jävla drygt.. sedan före svenskan sprang vi runnt som galningar för att få tag i en viss person och hahah de tvar småkul. fick även snakka med personens lärare i telefon ?! hahaha random. SEDAN hade vi svenska och jag gjorde inte ett skit, visste inte vad jag skriva, och sedan begav sig våran klass mot EDDAHALLEN eftersom vi skulle bada. badet fungerade och det blev lita bastu efter , det var skönt ! jag önskar fan att vi hade en bastu hemma. det ska jag ha när jag blir stor och skaffar eget hus och har mkt pengar (A)

Imorgon så har vi iaf matteprov första lektionen. det känns inte bra. jag har typ inte pluggat ett skit än, vet som inte vad jag ska göra. Men kommer typ ALDRIG förlåta mejsjälv om det inte går bra, och om man säger såhär; jag har inte låga krav på migsjälv när det gäller mej och matte.
vi har även engelskaläxa tills imorgon, men pallar inte bry mig så hårt om den. bara massa glosor typ, det får funka ändå. hoppas att det inte är skriftligt ! men iaf, engelskan och matten är typ det min kväll kommer att bestå av ! KUL KUL
jusstja, jag måste ringa ett samtal oxå, inte ett roligt samtal ens utan ett jobbsamtal. jag äknner mej som en levande robot typ, bara en JÄVLA massa jobb och pluggg fast allt jag vill är att sova. !


foto; ipe 07
gammal bild tagen med riskamera

Postat av: binlusen

what jobbsamtal ska du göra?

2009-03-26 @ 23:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0