the winner takes it all

Dagen har sett ut såhär på ett ungeför
Svenska - det sög (som alltid) men var rätt chill, Cad - JAG ÄR IKAPP MINA KLASSKAMRATER :D, Lunch - typ hyffsat, sen blevdet att göra plart pp-presentationen och skicka til krister, och LINUS RÅKADE RADERA SIN vilken tönt hahah stackare, Nk-prov - jag gick först SOM ALLTID men ah vi får se hur det går, Matte - det är lätt?
Sen drog jag och emma och joel pierre och johan på gymmer. lina med men hon kollade bara på när vi sndra svettades. heh, kul

nu snart ska jag iaf bege mig mot sjungade för jag ska till min kära kompis sabina frenander och kolla på hockey. ikväll ska skellefteå krossa linkköping och det är inte mkt mer med det !


det var tider det

Postat av: Lina

tagga hockeyn !! ;D

2009-03-11 @ 18:27:36
URL: http://linaekesryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0