TISDAG

Dagen började med att jag vaknade.
(altså det är inte ens första gången jag skriver dedär men det är ju egentligen ganska självklart?) Jag var sjukt trött eftersom det bara blev ca 6 timmars sömn men det fick funka. Vi (jag tyra och viccan) tog bilen till piteå och där skulle det bli en hel del shoppande !
Det första jag gör i piteå är världens klant-rammling (isabell, varför ska du alltid göra bort dej?), och inte nog med det så tar jag med mig viccan i fallet. haha kul som satan iaf.
Annars blev det en rätt så lugn dag på stan och med mig hem fick jag; 2 t-shirts från gina tricot, en skinnjacka och ett linne/klänning från carlings, en vanlig tröjja och en väst från JC. typ. sedan blev det även halväcklig lunch och gott fika på stan=)



När vi kom hem blev det typ att äta och att sedan fara ganska direkt till binas place. det var en RIKTIGT TREVLIG KVÄLL och tack till alla som var där (fasst VISSA vill jag nog kanske putta lite mer i snöhögen). sedan blev det då sovadags men vi låg somvanligt och snakkade ganska länge även om jag typ halvsov =) och det är alltid lika gott med chips på morgonen !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0