to be or not to be

jag har bara några frågor;

x
VAD FAN HÄNDER MED VÄDRET!? vad hände med asfalten som var synlig och vad hände med solen? VARFÖR I HELVETTE MÅSTE DET TYP SNÖA ?! det suger som fan och nu är alllt vitt igen. detta suger. kan vi inte bara få våR?

x VAD FAN HÄNDE MED ATT DTE BLEV SOMMARTID? nu förlorade man en timma och blir ÄNNU tröttare. jag vaknade för typ en timma sen ! klockan 2 och det är SKOLA IMORGON ?! ÅhåhÅHåhhHh... kul.

x VAD FAN HÄNDER MED MIN KÄKE? den gör ont som fan och jag kan inte äta normalt ?! och närfan ska jag till tandläkaren ? altså gahhh styr upp mitt liv ......

x VAD FAN HÄNDRE IDAG ? jo ; INGENTING . ingenting kommer att hända. fan vilken kul dag. jag tror jag dör av förvåning att jag inte ska göra ngt och dt är söndag, HAHAHAHHAH


Om någon vet svaren, så; SKRIV


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0