min helg;

Det har då inte blivit så mkt bloggamde som senaste dagarna så nu ska jag köra en sammanfattning vad som hänt mig och folket runnt ikring;

FREDAG; vi stack till kåge för att lyssna på 5th avenue, och dom gjorde en kanonspelning som alltid ! Det var väldigt lite publik men det var kul ändå. Efteråt stack storstadelen av gänget till natta och vi såg en film, Kung Pow, och den SPÅRADE. efter det var det vi som spårade och bland annat finns det numera väldigt fina videoklipp på sandras mobil där jag, viktor & natta ligger och sjunger (väldigt synkroniserat, med olika låtar). heh, sen blev det att fara hem till kusmark igen och det blev lite dator och sedan sova.

LÖRDAG; vakna någon gång ocg sedan ganska direkt fara på verkstan för vi skulle klippa zakke. både jag och tyra blev förbannade på honom eftersom han var ovanligt jävlig. aja det gick tillslut och sen blev det hem och börja förbereda sig för hockeyn. vid halv 3 kom bina (och hennes familj) och hämtade upp mig och vi begav oss mot ladan. MATCHEN VAR HELT FANTASTISK och FAN VAD GLAD JAG BLEV! 5-2 till aik och på måndag avgörs vem somgår till semi. jag är typ nervös redan nu ! Efter hockeyn stack vi iaf till sandra och hade allmännt roligt genom att spela gh, kolla på en film (not another gay movie, HAHAH den var spårad!), och skratta och annat=) jag var en aningen trött på slutet och jag somnade ganksa fort när jag kom hem =)

SÖNDAG; idag har det inte hunnit hända så mycket och jag vet inte vart pappa och tyra håller hur men jag tror att vi skulle fara till stan för att jag är tvungen lämna mina skidor + pjäxor hos mamma eftersom vi har friluftsdag på tisdag (PEPPA GALTIS). Än så länge har jag inte gjort ett skit som sagt men det brukar inte precis hända så mycket på söndagar=)



bilder; skellefteåaik.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0