GE MIG SOMMAR

Idag blev det en prommenad med bina (och zakke). Vädret var UNDERBART och man känner verkligen att det är vår i luften. och seriöst MAN SER ASFALTEN PÅ NÅGRA STÄLLEN. och även fast det är galet mkt snö där det är snö (vi har typ dryga metern på baksidan av våran gård) så känns det inte som en evighet innan den försvunnit ! UNDERBART. dessutom blir det typ varmt att ha på sig vinterjackan !
jag längtar som FAN till första gången man kan vara ute med enbart t-shirt !


foto; ipe07

Annars så borde jag nog skriva lite i svenska litteraturboken nu, problemet är bara att jag inte har NGN ANING om vad jag ska skriva. hoppas att gunilla inte lägger så stor vikt på den när det gälller betyget i svenskaA men det värsta är att det känns som det är en stor del xD BRA ISABELL,

Postat av: Anonym

Jag längtar tills du kan gå ute på sommaren UTAN tröja!

2009-03-15 @ 21:02:48
Postat av: Lina

ÄLSKAR BILDEN ISABULL! ;D

2009-03-18 @ 23:03:57
URL: http://linaekesryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0