life is life

Ikväll blir det iaf att sticka till lina och var/sova där med henne, emma, viktoria, nortex, johan, pierre och johannes (tror jag iaf , har inte så stor koll? ) kommer säkert bli en trevlig och almännt spårad kväll men vi gillar det !

Jag har blivit RIKTIGT DÅLIG på att lägga ut bilder här. fyskämmms isabell ! Men snart så blir det ju endel från fotoklubben och FÖRHOPPNINGSVIS kommer jag kunna börja använda min nya design snart !

men jag borde typ gå och sova nu, typ ngn timme, så jag blir pigg och orkar vara glad och trevlig ikväll ! för jag vill verkligen inte sitat och vara halvdöd emdans alla andra har roligt  ! ;P


hejhej isabell utan smink och typ halvglad
bilden togs i julas kasnke .

Postat av: Natta patta päron matta

Nu måste du gå in och titta på min "nya" fina blogg!:D och du måste sen hjälpa mig med att snygga till den lite ;D okej?!

2009-03-05 @ 13:35:31
URL: http://hejsanhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0