varför tar rubriken 8937428 gånger mera energi att skriva än själva inlägget?

okej, nu ska jag skriva ett "dagboks-blogg-inlägg"
så för er som inte gillar sånna, så kan ni skita i att läsa detta

IGÅRKVÄLL kom emma viktoria och lina hem till mej vid halv sjutiden och frammåt. vi fixade/trixade/snakkade lite och sen var vi redo för kvällens festligheter. vi begav oss först på ett ärende och sen blevdet ssu-lokalen. orkar inte gå in på massa detaljer om vad som hände under kvällen men jag hade JÄVLIGT kul och allt var relativt lyckat ! senare blevdet max och lite annat !
IMORSE vaknade vi ngn ggn, och både jag lina och emma har sovit i min 105 säng. ganska roligt och trångt. men iaf så var jag jävligt trött och det har jag varit hela dagen. vid 12-tiden tog jag bussen till kus.
IDAG har jag väl inte gjort så speciellt mycket. jag och bina har varit ute på en prommis i det kalla vädret. eller det var inte så kallt men det blåste rakt i öronen och tårna förfrös typ. vi träffade även på andreas viccan & fia =) sedan blev det middag.
IKVÄLL har jag och bina chillat framför datorn och tvn. vi kollade in robinson och SÅKLART släckte vi alla lampor på earth-hour. Efter det såg vi en film, take the lead, och den var riktigt bra. eller jag satt och smsade och missade typ allt men den var bra ändå !

Saker jag har lärt mig senaste dygnet;

x Min mamma är bäst på jorden
x Hur mkt man äter påverkar mer än vad man tror
x Det är inte smart att sopa upp glassplitter med händerna (det kan bärja blöda...)
x Avocado är gott
x Andra saker som jag inte ska ta upp på bloggen

Och eftersom jag är hos min kära fader i kusmark (har ingen kamera här, och inga roliga bilder på hårddisken) så pallar jag inte lägga upp någon rolig bild. jag tycker ändå inte att ngn randombild från google gör så stor skillnad, det är typ bara opersonligt. så detta får bli ett väldigt informativt inlägg !

Postat av: bina

haha sa ju det!

2009-03-29 @ 12:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0