too good to be true

söndag, vad ska man göra på en söndag?
fotoprommenad är en ganska bra alternativ ! just precis vad jag gjorde. Jag gick upp på vitberget och fotade där, och jag märkte att det är ganska svårt att fota när det är SJUKT LJUST ute med snön som är vit och typ skiner och sen har man inget motljusskydd till objektivet som inte är ngt superobjektiv. bilderba blev inte jättejättebra men kommer nog visa några här på bloggen senare, ska bara kolla igenom och redigera lite.

Det är så härligt med solen. man börjar typ le av att bara kolla ut genom fönstret, och man blir sjukt glad av att vara ute. och den torra asfalten gör en jätteglad, det torkade gräser som ser förjävligt ut gör en glad, och småpojkar som spelar bandy på gatan. Det finns så många vårtecken, och jag längtar verkligen tills man ser första maskrosen !
Jag gillar verkligen våren, den ger en hopp och energi till en efter vintern, efter allt det mörka.


snö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0