vissa föds som klantar....

ALTSÅ JAG ÄR JU FAN DUM I HELA SKALLEN !
jag har altså glömmt min bok på skolan, och vi har prov imorgon, och jag har inte ägnat 1 sekund åt att plugga. VAD FAN TÄNKER JAG MED ?! menmen, får hoppas på att mina kunnskaper räcker till ett g iaf. SREIÖST............



Dagen har iaf varit omväxlande.
Rolig och tråkig. men den funkade! Fick tillbaka vårat tms prov och jag är väl hyffsat nöjd. alstså okej. Jag fick vg och det är jag nöjd med, MEN jag hade 3 slarvfel och om jag hade gjort rätt på dom uppgifterna hade jag fått MVG! ... SÅ det var lite störande.... vi har även fått veta v¨rat betyg i matte A men det visste jag ju redan ! Annars har vi haft bild, fysik och engelska. kul. och gymmet idag var lagomt seriöst, vi låg typ och skrattade så vi grät ett tag på golvet ;)

Postat av: vikkkie

asså skämtar du ?! hur kan du glömma på skolan , bög ?!

2009-03-10 @ 19:57:05
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0