4 veckor = 28 dagar = 672 timmar = 40320 minuter = 2419200 sekunder

Hej och hallojj
Dagen började med försovning. bra isabell
sedan blev det bild och uppgiften vi började mer sög
sedan blev det fysik och man orkade inte jobba spec mkt (A)
sedan blev det mat och det var gott som sataN
sedan blev det engelska och det var chill med alfapet
sedan blev det matte och det var väl som valigt
sedan blev det att ta cykeln hem
sedan blev det att sitta och spela lite gitarr osv
sedan blev det att fara ut och springa, det var ovanlig najs ;o
sedan blev det att laga mat och fixa och trixa
sedan blev det nu, och nu skriver jag blogg

nu har jag skrivit "sedan blev det" nog många gånger idag tycker jag, ellerhur?
ikväll borde jag plugga fysik och göra svenska-läxan men det kommer inte bli av om jag känner migsjälv. jag borde oxå duscha men jag lär inte göra det helle för jagmenar det är ju inte så nödvändigt jag har bara varit ute och sprungit, jag brukar bara duscha varannan vecka ungefär.
heh, ibland vetjag inte varför jag är så seriös?
men iaf. det kommer nog att bli och sitta och redigera massa bilder tror jag. fan va najs.


fyfan vad gott
Havre-macka med Bregott havssalt-smör !

ni som funderar på min rubrik kan fundera lite till
den som inte kommer på vad som händer om 4 veckor är dum i huvet
=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0