at least i feel something

Ikväll ska jag:
x sova i vettig tid
x duscha
x kanske läsa lite ur engelskaboken
x fixa mina naglar
x laga 2 tröjjor

det är bara 5 punkter, fåse om jag fixar dom alla x)
inte så stor chans (A)

DAGENS RANDOMBILD:

Anderas, Viccan & Bina på folkan i vintras. mkt stiligt=)

AJA, Har jag ngt annar roligt att berätta då?

inget spec som hänt idag. höjdpunkten var väl kanske när viktoria öppnade sin maschmallowpåse som var kvar sen valborgs, och den blev uppäten av våran glupska klass ! =D viktoria hade även andra roliga saker i sin väska sen valborgs, men VARFÖR I HELVETTE gav hon bort det till johan ?!

Imorgon skulle vi egentligen haft sovmorgon, men eftersom vi skulle få ngn information om sista skolveckan (det börjar närma sig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) blire inte av ! eller altså, vi ska få ta sovmorgonen nästa onsdag iställen =D

Postat av: bjorn

VARFÖR SKULLE JAG INTE GETT DEN TILL JOHAN :O typ ha den i väskan tills det är skolavslutning eller ;-)

2009-05-05 @ 20:05:09
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: bjorn

VARFÖR SKULLE JAG INTE GETT DEN TILL JOHAN :O typ ha den i väskan tills det är skolavslutning eller ;-)

2009-05-05 @ 20:05:13
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: joahn

HAHA MEN STOPPA DEN I KYLEN ANTAGLIGEN;, står i kylen atm bara så du vet

2009-05-05 @ 21:58:14
Postat av: bina den vise

haha söt och mörk som fan bild <3

2009-05-07 @ 16:59:12
URL: http://binasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0