bakom mina solglasögon

Igår på dagen blev det att chilla med lina viktoria och johan. blev solning (jag har fått rand på ryggen !!!!!!!!!!!!) och sen drog vi på stan och köpte glass. det var mkt gott !
på kvällen så blev det att umgås med lina johan och noretx och vi grillade lite på kyrkholmen. sen drog kågebon och vi resterandse drog hem till johan och kollade himym osv. jag kom nyss hem och nu är jag trött som fan

funderar på att gå ut och lägga mej i den kokheta solen och plugga lite matte.
iaf lägga mej därute, matten kan jag ta ikväll.
men då borde jag springa
men det kommer jag säkert skita i eftersom det är så varmt !

aja, ha det bra !
HOOOJ


normala tjejer <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0