ben & jerrys

Skoldagen idag var chill som fan.
synd att inte alla är som denna

Kvällen har jag tillbringat med johan och lina. vi har varit och skogen och jag och lina hade våra kameror i högsta hugg så en hel del fina bilder har det blivit. 233 för att vara exakt för min del, fast alla blev ju såklart inte fina =) jag har haft en superrolig kväll, ni är bäst ;) sedan blev det att dra på konsum och köpa glass, detta kan jag lova är inte äckligt;


iaf, jag kommer säkerligen lägga ut många fina naturbilder tiden framöver. det blir ju trevligt ! men inte nu för jag borde verkligen plgga fysik som en galning. känns verkligen som att jag är den enda som verkligen inte ens börjat plugga inför provet....

Postat av: kurt

GBs godaste glass utan tvekan ;) tack för en kul kväll:)

2009-05-12 @ 16:35:07
URL: http://linaekesryd.blogg.se/
Postat av: joahn

äcklig glass :D

2009-05-12 @ 17:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0