det känns inte som fredag.

inge bloggande igår
jag satt inte vid datorn en enda sekund,
for till farsan mitt på dagen och sen blev det massa plugg. repeterade kapitel 6, 7, 8, och hlava 9. det var faktiskt riktigt bra jobbat tycker jag ! efter middagen blev det att dra till kåge och vara emd mina kära vänner natta, bina och sandra. vi kollade på film, bakade och flummade som vanligt. ni är superduper bra ! PUSS på er ! <3

idag vaknade man upp och var inte pigg. sen blev det att bege sig hemmåt. sen har jag inte gjort ett skit. det är skönt ! men ikväll blire andra bullar. då blir det att dra till stan och vara emd ngra (vet inte riktigt vilka) och göra ngt (vet inte riktigt vad) . men ni kan få uppdatering om det sen =)

här kan ni iaf få kolla på en fin bild =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0