du fattar inte .......

detta skriver jag inte för att jag vill ha uppmärksamhet
om ni känner att ni kanske kommer störa er på det jag kommer skriva SLUTA GENAST LÄSA. jag pallar inte med massa dumma kommentarer. pallar inte med ngra kommentarer alls på detta inlägg.. skriver detta eftersom det är min blogg med mina tankar. känner att eftersom mitt liv absolut inte är perfekt kankse jag ska dela med mej lite av allt annat oxå.

Jag blir bara så jävla förbannad. jag orkar inte. känns fan inet ens som att jag känner dej. och jag har då fan inte tänkt att göra ett piss för att lära känna dej heller. jag bryr mig inte. men jag blir så jävla förbannad på sättet du behandlar mej, på allt du säger (det lilla du nu säger). ALLT. jag klarar inte mer snart
känns som att i hela mitt liv har varit så jävla fejk. känns som att hela mitt jävla liv har jag levt i eran "perfekta" verklighet. ... och det känns som vad jag än gör så får jag dåligt smavete. vad som än kommer hända så kommer det inte bli bra. detta kommer inte sluta lyckligt. och då är det bäst att det är jag som får lida.
jag blir bara så jävla less.
du vet fan inte ens vad du ska säga, och det är en del av det som får mej må dåligt . du säger ju ingenting . jag förstår som inte... jag förstår ingenting med dej. jag blir bara så galen

JAG VILL INTE DETTA LÄNGRE
JAG ORKAR INTE
snälla... ta mej härifrån


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0