en helg och 500 kr rikare

blev ingen uppdatering igår HELLER.
men kan berätta att dagen spenderades mest ute på våran altantrappa där jag solade/chillade/pluggade lite fysik.

men på kvällen blev det andra bullar

vid 5 drog vi på folkan eftersom det skulle bli jobb. det var väl najs (förutom städningen och när man inte hade ngt tat göra), men det blev att sitta insläppet, stå i baren, sälja korv och vara jury, typ =)
träffade även på en snubbe som ville köpa en puss på kinden, och som sedan utbrast "OJJ SPRUTADE JAG PÅ DEJ". han var, rolig. HAHAHHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHH. punkt

Idag lär det inte bli mkt vettigt gjort

jag borde nog plugga mera fysik. men jag vet inte mo jag kommer orka. jag borde oxå fara ut och övnigsköra men vet inte om jag kommer orka det heller. är så fruktansvärt trött.

men det finns iaf en sak att vara glad för
nu är det iaf bara 2 veckor och 2 dagar, SEN HAR VI SOMMARLOV. det är så sjukt jävla underbart så det finns inte. jag behöver verkligen vara ledig och räddnigen är nu nära !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0