en helt ny värld

Jag vaknade vid halv 10 och var utsövd, det var riktigt härligt.
år frukost på balkongen i solen, och detta vore väl en perfekt morgon om jag inte hade vetat vad som väntade; KONDITIONSTEST. vi sprang 2000m.
Det värsta är att det typ gick bra. fick iaf mkt bättre tid än förra ggn, och är hyffsat nöjd. TILL HÖSTEN SKA JAG FAN HA ÄNNU BÄTTRE =D
sedan blev det lunch och vi han sitta ute och sola litegrann. najs som fan =)
sen blev det nk och det suger så jävla hårt, sen svenska och det suger så jävl hårt, och sen engelska och det suger så jävla hårt
så man kan säga att min eftermiddag har sugit jävligt hårt, men det har funkat ändå =D


detta är vad jag och vikki gjorde några veckor sedan, busigt (A)
men, GISSA FRUKTEN ? ;)

Postat av: Emmaaaaaaaa4

TAGGA 18 OM EXAKT 1 MÅNAD!!!!!

2009-05-18 @ 16:43:55
URL: http://busiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0