färglös som en tår

Även fast vi hade sovmorgon tycker jag att vi började väl tidigt. vi hade iaf cad första lektionen och det är alltid lika mkt kärlek. sen blev det lunch och det var äckligt. sen hade vi hål, så jag emma lina & viktoria drog på stan och köpte grejjjs till boysen. blev riktigt fina inköp ! sen hade vi nk och det är det sämsta ämnet ever, och sist matte och det funkar väl .
Här hemma har jag inte gjort ett skit, och ikväll ska jag göra svenskaläxa och kanske plugga lite data/excel (har prov imorgon) eller fysik. men kommer säkerligen inte orka !



Postat av: lechna

Asså denna bild var SJUKT NAJS! Seriöst, skitfin :D

2009-05-13 @ 19:42:54
URL: http://linaekesryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0