freitag

nu är det helg, SKÖNT SOM FAN
Dagen har varit dryg, men nu är det bara roliga saker kvar =D
efter jag käkat ska jag vänta på emma, sen ska vi dra till lina, och där ska vi brudar (jag emma lina & vikki) göra klart tårterna. sen kommer förhoppningsvis grabbarna (pierre johannes johan nortex och kanske emil och joel) och vi ska göra lite allt möjligt ikväll.. kommer bli en galet trevlig kväll :)


blev irriterad att jag inte fick ngn kanonbild på den fina, mysiga bäcken =)

Postat av: hannaroo

värsta twilight bilden!!!!!!!!!!!

du är förresten jätteduktig bella :)!

2009-05-15 @ 16:57:58
URL: http://hannaroo.blogg.se/
Postat av: binis

håller med föregående talare ;)

och hälsa grattis till vem det nu är ni ska fira

2009-05-16 @ 12:39:42
URL: http://binasblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

med tanke på tårterna*

2009-05-16 @ 12:42:33
Postat av: Robin

jävligt frän bild :D

2009-05-16 @ 17:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0