friday night

ikväll är första gången i mitt liv som jag sett en död människa.
fyfan säger jag bara. helt sjukt hemskt. sånnahär saker ska verkligen inte behöva hända . jag antar att många av er som läser detta förstår vad jag snakkar om, om inte så kan jag berätta.

Idag vid 7-tiden fick polisen larm om ett balkongras på norrböle här i skellefteå. 2 män hade varit ute på balkongen då den rasat och fått balkongen på sig. den ena dog, den andra vårdas på intensiven.

samtidigt kom jag och lina cyklandes helt ovatandes om vad som skett och säger typ "vadfan händer, det står 3 ambulanser därute och det är massa folk där". vi cyklar vidare och får se en kille ligga där, under balkongen.
vi fick senare på kvällen reda exakt vad som hänt, och man kan även läsa på aftonbladet etc.

jag har ingen av vem någon av männen var, men jag känner mej ändå ledsen. jag lider med alla som kännde han som dog. saker som denna ska verkligen inte behöva hända.
livet är verkligen orättvist



men kvällen har inte bara varit tråkig för min del.
det blev att spela brännboll med massa (det var jag, lina, johan, johannes, viktoria, matilda, ngra fler typ naturare osv vet inte riktigt) på balderplanen och det var riktigt trevligt =) sen drog vi  hem till mig och kollade himym. det var riktigt najs kväll även fast vårat salt smakar bajs =D

Nej nu får alla ha en trevlig natt =)
pusshej

Postat av: Lina

asså fyfan.. kan inte sluta tänka på det.. hade helst hoppat över att se alltihop :(

2009-05-23 @ 12:48:25
URL: http://linaekesryd.blogg.se/
Postat av: jenshej

tack att jag slapp se, så jävla hemskt !



Ditt salt (L)

2009-05-23 @ 16:08:19
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0