i dont get it

okejokejokejokejokejokejokejokej
ikväll har jag suttit och jobbat på emmas bloggdesign. hon ville ha en ljusare och gladare design så jag försökte fixa till det. jag tycker att headern blev väldigt p12 men johan ska kolla på den och se vad man kan göra bättre. när det är fördigt så länkar jag hennes bloggs så får ni kolla=)

Idag har vi sprungit broarna på idrotten och det funkade ändå. sen hade vi nk och det suger som alltid. och efter det hade vi matteprov och det funkade oxå. jag vill ha tillbaka provet nu. sen på engelskan förberedde vi oss inför nationella hörförståelse och jag känner verkligen att jag kommer fucka egnelska. aja jag dör väl inte av ett g.

Annars när jag loggade in idag på blogg.se fick jag mej ett gott skratt. random-snubbarna har kommenterat igen med samma namn, heh. Jag tycker det är bra att folk har åsikter men jag tycker det är ännu bättre om dom vågar stå för vad dom säger ;P men aja jag bryr mej inte, alltid roligt med lite fler kommenterer ;D

RANDOM-BILD

my darlings i 5th avenue. <3 i vintras på rockkarusellen
f.v. Hanna, Sofia, Andreas, Viktor

Postat av: Sofia

Naw, du är våran darling!;*<3

2009-05-04 @ 20:50:03
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0