jag känner för en punktlista

1. Sverige förlorade mot kanada. så nu blir det bara att tagga brons. synd men det funkar, jag har verkligen inte varit inne i hockey vm.. vet genetligen inte varför, jag älskar ju hockey
2. Min mobil laggar mer än vanligt. så nu använder jag pappas gamla nokia. den är jävligt risig. jag vill hellre ha min gammla T630 och den suger x) hatar nokia
3. ikväll har jag inte gjort ett skit. typ suttit och haft ont i skallen, kollat hockey, smsat osv. jag kämmer säkert vara sur på pappa överdrivet länge.. jag är iaf inte göar på han nu och det har ändå gått några timmar ..
4. ihelgen känns det som att jag måste plugga som en galning. eller jag måste det. jag måste typ läsa GALET många sidor ur engelskaboken som ska vara utläst på måndag, + att jag måste plugga fysik inför kursprovet som är om ngn vecka.. fyfaaan jag (och ingen annan för den delan) pallar inte skolan just nu.
5. här vet jag inte vad jag ska skriva förutom att fem är ett väldigt fint tal, nämligen det tal som jag haft på ryggen alla ggr jag spelat matcher och det talat jag har som mitt käraste <3 =)


tagga mobilen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0