math

denna dagen har varit ganska seg. jag har varit trött
svenskan var rätt chill ändå , vi fick se klar filmen, shakespear in love. den var typ helt okej=) sen blev det cad. känns skönt att det bara är kvar en cadlektion sen inge mer, jag gillade det i början men jag är less på vantskruvar och kretskort.. efter det lunch med korvbollar (!?!?!??!) och sen hål i drygt en timma. sen nk där man  inte gjorde ett skit och sen matte då jag inte räknade ett enda tal.
fyfan jag känner verkligen ingen pepp. sen har jag varit ute och sprungit och det går inge bra, det märks att jag är förkyld.. nu ska jag väl snart laga min middag, och jag har varit duktig och redan gett katterna mat + saga sitt piller (som man måste mosa, blanda ut med vatten, sen he in i munnen med hjälp av en spruta.... ) . vad ska man hitta på ikväll ?

kommer säkert inte orka plugga matte.

på ett sätt så skulle jag vilja skita helt i att plugga inför MatteB-nationella. men samtidigt skulle jag ALDRIG förlåta mejsjälv om jag inte fick mvg då..



hhah detta gjorde jag inför matte a provet för att hjälpa ngn, minns inte vem.
jag gillar iaf matte & generella lösningar !

Postat av: johan

det var mig ! du är sämst på att förklara :DDD



DOCK så är formeln (n(x1+xn))/2 där x1 är första talet och xn är sista !=D

2009-05-27 @ 17:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0