moget

Dagen har varti hyffsad
Blev ju ingen sovmorgon (så jag är trött som satan nu) men blev ju klippning som jag tidigare nämnde. Och sen excel-prov som jag också nämnde. Det känns som att provet fick bra, och framförallt fort.. sen blev det lunch och mattanterna var snälla så man fick ett äpple. Efter lunch hade vi fysik (eg matte men fysik idag), svenska (det sög som alltid) och idrott. Idrotten funkade men det enda vi gör är att tjollra på känns det som... men det var kul iaf
när jag kom hem blev det att fara ut en sväng och springa men jag hade ingen ork, så det fick bli en lugn och kort vända ist. ikväll får vi se vad som händer. tog inte hem fysiken så det blir inget plugg iaf. kanske en prommis om jag orkar platta mitt blöta och nyklippta hår !


såhär såg jag ut innan klippningen för den som inte visste det !

och btw så är jag inte bara LITE sugen på att göra ljusare slingor i mitt hår.
men jag vet inte om min ekonomi håller för det....

Postat av: svammlarn igen

alltså bella kom över dig själv. Måste du platta håret för att gå ut och springa? <3 du är fin i håret som det är (trots att jag inte sett din nya frilla):)

2009-05-14 @ 23:25:28
URL: http://binasblogg.blogg.se/
Postat av: r

O.o

vansinnigt vacker

2009-05-16 @ 17:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0