no one, but you

Dagen har väl inte vare så speciell.
hade typ damp på matten men det var allt =) jag har absolut ingenting att skriva eller berätta så fattar inte ens varför jag skrivet ett inlägg.
Imorgon har vi iaf nationella i engelska, hör&läsförtåelse. jag taggar INTE, jag suger på engelska... men en sak som jag taggar är att vi förmodligen kommer få tillbkaka våra matteprov som vi gjorde i förrgår. jag HOPPAS att det gått lika bra som det känndes som . =)

annars är jag så smart att jag glömmt fysiken OCH engskaboken på skolan .
bra isabell, nu kan du inte göra ngt vettigt ikväll.........
fast det hade jag väl ändå inte orkat...

jag pallar inte ngn bild


om ngn person skulle komma till mej med en stor godispåse skulle jag typ bli evigt tacksam.

Postat av: eeheheh

jag vet en till som hade smått damp (A) ;D

2009-05-06 @ 18:51:37
URL: http://linaekesryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0