ooo helga naaaattt

Hej Hej allihopa
Jag sitter just nu i en datasal och vi har haft excel-prov.
jag blev klar först, SUPRISE.... heh

Iaf kan jag berätta en ganska rolig grejj
Ibland går jag väldigt mycket på inpuls, och det var just det jag gjorde igår kväll vid 23 - 23.30 tiden. Jag bokade nämligen klipptid, så IMORSE klockan 8.15 var jag och klippte mej ! xD hahahahh .
vi hade sovmorgon så det pasade helt perfekt !
Så nu är jag nyklippt. Jag klippte inte så mycket, bara för att frächa till det hela litegrann. men jag tycker det bliev riktigt bra. =) nu är jag READY FOR SUMMER B)

aja, hoppas att ngn trevlig person blir klar med provet snart?
jag har fan suttit här länge.
skrivit detta inlägg, vunnit 15p@aplotten, svarat gb, kollat massa bloggar OSV

VAD GÖR ALLA ? =D

iaf så har jag inget vettigare för mej så jag kan liga gärna fortsätta skriva här litegranna!
Imorgon kväll kommer det att bli SJUKT ROLIGT. om vi hittar någon stanns att vara det vill säga. men det ska nog fixa sig det gör det alltid ! heh heheh heheh

Nu känner jag att jag inte har något vettigt att skriva längre, så nu kommer inte texten att innehålla så mycket vettigt. så om ni känner att ni inte orkar med massa onödigt babbel så kan nu läsa just precis HÄR =D

Detta är dagens outfit:
"normala" blåa jeans - Levis
grå lång "t-shirt" - HM
svart basic-linne - HM
svarta trasiga converse

För ni undrade, eller hur ? ;)

Hahhaha jag säger bara en sak, om ngn läser denna text så SÄG TILL MEJ. jag ska prisa dej personligen. eller hahahah , kanske ge dej ett tips om att skaffa ett liv , kankse blir bäst ;)

Förövrigt så är det kallt som fan om händerna. och BLIR INTE NÅGON KLAR SNART ?! JAG FATTAR INTE INGEN JÄVEL HAR BILVIT KLAR ÄN SÅ LÄNGE ?! VAD HÅLLER ALLA PÅ MED JAG FÅR DAAAAAMP, JAG VILL INTE SITTA I MATSALEN ENSAM SOM ETT JÄVLA MOBBOFFER =D

altså jag har funderat på en sak, jag borde kanske lägga av med skrivandet nu.
heh, det skräpar bara ner på min blogg (A)
Ha en underbart förtjusande dag
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0