söndagkväll

x Jag har läst ut enggelskaboken. tummen upp till dej isabell =) den blev faktiskt bättre ju närmare slutet kom men fortfarande ingen tiopoängare.

x Jag har inte pluggat ngn fysik. jag vet inte om jag pallar idag . men jag borde.....

x Imorgon har vi sovmorgon ända till klockan 12.40. inte dåligt, men eftersom jag är i kusmark måste jag ta 10.30 bussen till stan, men då sticker jag hem till mamma iaf ..

x Jag funderar om jag ska betsälla klipptid innan kommaren. mitt hår är så jävla risigt men jag vill inte förlora ngn längd eftersom jag vill spara ut det . så det är svårt. känner inte riktigt tat jag har pengarna heller ... vad tycker ni ?

x Jag har varit ute och övningskört. det gick faktiskt bra, pappa sa att det var bäste ggn jag kört, fast det var första ggn iår och jag inte kört sen i höstas. men gjortde inga svåra grejjer. tog det bara lungt =)

x Det blev brons för tre kronor och sverige i vm ! så jäkla najs =D såg inte matchen men lyssnade lite på radon då jag var ute och körde bil =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0