SOOOOOOOOOL

igår blev det att vara i kåga med massa trevligt folk.
bland annat så dushade vi (jag, natta, bina, fredrik och moises i samma dusch SAMTIDIGT), bastade, skrattade, grillade (jag grillade mashmallows och gav bort till mina kräsna kompisar som klagade på min grillning), snakkade, gick, busade och snakkade med småpojkar. vi träffade nämligen Sonny & Pascal (wtf är det för namn ? där är för i hlevettet en enhet för tryck?). jag är förövrigt rädd för pascal pga ett övergrepp (han på mej, ja) . det var hemskt
men det var iaf en mkt najs kväll även fast jag var en aning trött och osoical på slutet !
har tyvärr inge bilder, men det får duga


det är fan SOMMAR :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0