too late

altså idag har jag inte gjort mycket vettigt
jag borde sitta här och plugga matte som en galning eftersom vi har prov imorgon. jag måste klara mvg på provet. jag måste. annars borde jag städa mitt rum, eller gå ut och gå. egentligen borde jag nog ut och springa men det orkar jag absolut inte.

btw, en sak som är jäligt störande och irrirterande är folk som kommenterar anonymt, eller så man inte fattar vem som skrivit. seriöst, stå för det ni säger ?!



En sak som jag iaf gjort idag är att jag har kollat på klänningar på internet.

heh, jag blir typ helt salig, jag vill bara beställa beställa och beställa. det är ju snart skolavslutning och sommar, så då sitter inte klänningar helt fel. och partyklänningar är aldrig fy skamm. men tyvärr har jag inte nog med pengar, och ABSOLUT inte eftersom jag säkert inte ens kommer få ngt sommarjobb.
här är iaf 4 favoriter från asos som faktiskt är helt okej pris på:

give me plz

Postat av: Emmaaaaaaa

Jag är för tjock för klänningar!

2009-05-03 @ 18:04:37
URL: http://busiit.blogg.se/
Postat av: Emmaaaaaaa

Jag är för tjock för klänningar!

2009-05-03 @ 18:04:44
URL: http://busiit.blogg.se/
Postat av: jag

emma, du är inte tjock ?!

du är för snygg för klänningar isf ;O <3

2009-05-03 @ 18:44:00
Postat av: karl

<3

rå fina kläningar

2009-05-03 @ 19:26:05
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: :D:D:D

den i mitten är finast :D:DD hhihihihih

2009-05-03 @ 22:54:29
Postat av: SNAKE

vadå??? Det är ju snake här, jag får väl ha mina åsikter om jag vill så sluta klaga, NOW!

2009-05-03 @ 23:45:55
Postat av: CPT.Falcon

Faaaaaalcooooon.................Puuuuuuuuuuunch!!!

2009-05-03 @ 23:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0